Hogyan tudom beváltani az ajándékutalványomat?
Utalvány beváltásához lépj be a Fiókom oldalon (ha még nem regisztráltál, csak egy pár kattintást vesz igénybe). A fiókodban az utalvány beváltása fülnél add meg az utalványkódot, majd válassz a meghirdetett séták közül, játék esetén pedig a naptárból válassz szabad időpontot.
Nem tudok belépni a fiókomba, hiába kérek új jelszót. Mit tegyek?
Az utalvány vásárlásakor az email cím nem kerül automatikusan regisztrálásra, ezért ha még nem regisztráltad az email címedet, tedd meg. Az új jelszó igénylés csak a regisztrált email címeknél működik.
Ajándékutalványt kaptam, de azóta megemelkedett a választott program ára. Ki kell fizetnem a különbözetet?
Amennyiben a program ára időközben megváltozott, ajándékutalványodat felár nélkül beválthatod a ugyanarra a katergóriájú programra.
Más felületen vásároltam ajándékutalvány, nem fogadja el az utalvány kódot. Mit tegyek?
Amennyiben partner értékesítőnknél vásároltál utalványt, néz ki a naptárban egy időpontot, de ne helyezd még kosárba.
Küldd el a választott időpontot az élménykód és a biztonsági kóddal együtt a hello[kukac]budastep.com email címre és kollégánk lefoglalja számodra az időpontot.
Mi a különbség az utalványkód és kuponkód között?
Az utalványkód az ajándékutalványodon szereplő kód, az utalvány beváltásakor a Fiókom oldalon ezt a kódot kell megadnod, hogy a választott sétára, városi játékra időpontot foglalhass.
A kuponkódot a jegyvásárlásnál az adott kedvezményként használhatod fel. Kuponkódokról és egyéb kedvezményekről a hírlevelünkből értesülhetsz. Iratkozz fel!
Hogy tudok jelentkezni egy sétára, játékra?
Séták oldalon vagy városi játékok oldalon válassz a meghirdetett időpontok közül, ha nem találtál megfelelő időpontot, kérj ajánlatot egyedi élményre.
Hogy tudok fizetni?
A séta / városi játék / ajándékutalványt a termék kosárba tétele után tudod online bankkártyás, vagy SZÉP kártyás fizetéssel, illetve banki átutalással rendezni a következő számlaszámra: 12100011-17644468 (Best Step Guide Kft.). Megjegyzésben kérjük tüntesd fel a séta címét és időpontját!
Befizettem egy sétára/ város játékra. Milyen formában kapom meg a jegyet és hogy kell majd bemutatnom?
Ha befizettél egy sétára/ városi játékra, e-mailen kapsz visszaigazolást a foglalásodról és mi felteszünk a résztvevői listára. A séta előtt a találkozóhelyen kell regisztrálnod a neved bemondásával. Nyomtatott jeggyel nem kell bajlódnod, a városi játék esetében pedig szintén emailen küldjük az instrukciókat a játék kezdéséhez.
Amennyiben a jegyet ajándékba szeretnéd adni, vagy szükséged van egy nyomtatható verzióra, jelezd nekünk és kiállítunk Neked egy igényes kivitelű séta/ városi játék jegyet.
A programokra gyerekkel is lehet érkezni?
A séták tematikájuk miatt alapvetően felnőtteknek szólnak, de gyerekekkel is lehet érkezni. Az útvonalak többnyire babakocsival bejárhatók, nincs sok lépcsőzés és egyenetlen terep. Gyerekek 0-6 évig ingyenesen vehetnek részt, 7-14 évig 2500 Ft-os jegy váltása szükséges, amelyet az alábbi linket tudnak megvásárolni:
Extra játékos
A jegy vásárlásakor kérjük a fizetés megjegyzésében a választott séta címét és dátumát feltüntetni.
Városi játékaink pedig több korosztálynak is élvezetesek, általános és középiskolai korosztálynak kifejezetten.
Séta / városi játék jegyet tudok ajándékba is vásárolni?
Igen! Van lehetőség konkrét időpontra is ajándékjegyet venni, vagy szabad felhasználású jegyet is vásárolhatsz, amelyet a megajándékozott tetszőleges sétára beválthat. A megajándékozott számára egy igényes kivitelű sétajegyet állítunk ki, amelyet kinyomtatva tudsz átadni.Ha ilyen igényed lenne, kérlek, jelezd a hello@budastep.com email címen
Befizettem egy sétára/ városi játékra, de mégsem tudok elmenni. Tudom módosítani a dátumot?
Ha mégsem tudsz eljönni, kérjük legkésőbb 24 órával a séta/ városi játék kezdete előtt jelezd nekünk a hello[kukac]budastep.com címen! Ebben az esetben jegyed nem vész el, hanem beválthatod egy másik alkalommal egy általad választott sétára / városi játékra.